Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Μείωση τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης

Η εγχώρια τηλεοπτική αγορά συρρικνώνεται ολοένα και περισσότερο, ενώ αξίζει να επισημανθεί ότι, στο τέλος της τηλεοπτικής σεζόν 2009 - 2010, έκλεισε περί τα 450 εκατ. ευρώ, περίπου δηλαδή 30% μικρότερη από το αντίστοιχο νούμερο του 2007. Στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η διαφημιστική δαπάνη διαμορφώθηκε στα 337,64 εκατ. ευρώ, μειωμένη κατά 4,55%, πράγμα που έκανε τους διευθυντές προγράμματος των καναλιών να αναζητήσουν για τη νέα σεζόν τηλεοπτικά προϊόντα με χαμηλό κόστος και υψηλή απόδοση.